The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 17. juni 2008

Schools out!

Det føles litt rart å ha hatt sin siste skoledag på Levanger vgs. Neste gang jeg er tilbake på lvgs, så skal jeg begynne på vg3, mitt siste skole år. Slutten på skole året virker nesten skremmende på meg, tiden går så alt for fort, samtidig som jeg gleder meg kjempe mye til å dra også.

Merkelig å forestille seg at når jeg begynner på skolen til høsten så er det på Bozeman High School, Montana! Her blir jeg enten Junior eller Senior student, mest sansynlig junior. Akkurat nå så virker det så fjernt, men det er i grunn bare litt under 2 måneder til jeg tar farvel med alle her hjemme og setter meg på flyet på vei til Montana. Jeg skal ikke lyve, jeg blir trist av tanken på å forlate alt og alle her hjemme, men jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg ser fram til å reise!

Det blir en trist start på sommerferien, i og med at vi reiser til Nederland i morge, for å delta i farmors begravelse på Torsdag. Er vel hjemme i Levanger igjen rundt kl 12 fredag morgen.



1 kommentar:

Lene sa...

Alt ordnet seg med pass og sånn?:)

Btw, forstår akkurat hva du mener med å gru glede seg, opplever det samme til stadighet!:P