The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 27. juni 2008

Summers End

For et par dager siden fikk jeg vite den endelige avreise datoen. Jeg drar til USA den 13.august. Drar fra Levanger på kvelden den 12.august, siden jeg må møte opp klokken 05.00 på Gardermoen og det ikke går noen fly fra Værnes før klokken 06.00.
Heldigvis skal Nathalie også dra rundt samme tid, så jeg kommer i allefal til å ha noen der til å trøste meg. Det blir tårevått det kan jeg si nå med en gang, kommer sikkert til å grine som aldri før.

Reiseruten blir som følger Oslo - London, London - Seattle, også skal jeg videre fra Seattle til Montana, men hvordan vet jeg ikke enda.

Gleder meg, men gruver meg nå som dato'n er satt.

Kommer til å savne alle kjempe mye! Men jeg kommer jo hjem igjen!

Åja, for de som lurer kommer hjem rundt 29.juni 2009! ;)

Ingen kommentarer: