The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 4. juli 2008

Sommer på jorda

I dag har vært en nydelig dag, topper nesten i går, med unntak av at Gaute ikke var her i dag.
Jeg har ikke gjort en verdensting og bare slappet av i bikinien og hørt på sommer musikk i hele dag.

Ting som har skjedd denne uken;

På tirsdag så var jeg på den første avskjedsfesten. Torhild dro til Thailand tidlig onsdag morgen, og hadde avskjedsfesten sin på Tirsdagskvelden. Tusen takk til alle for en kjempe koslig kveld, som endte i et par tårer hos de fleste av oss.

På onsdag så var jeg på grillfest hos Mari, noe som forøvrig var kjempe trivelig. Det hadde vært perfekt hadde det ikke for en butikk-tur hvor jeg møte noen som jeg egentli trodde(håpet) jeg ikke skulle se igjen før jeg dro. Det var mildt sagt pinlig og ekkelt. Men festen var kjempe trivelig så det gikk fort over når vi kom oss til Mari igjen. Tidligere på dagen var Miriam, Ida, Silje, Nathalie og jeg på moan og solte oss og hadde det koslig.

I går hadde Gaute fri, så han var på besøk hele dagen, det var koslig. (:

Tror jeg stopper innlegget her siden jeg skal få i meg noe mat, også skal jeg på jobb.

4 kommentarer:

Marte sa...

Kæm du møtt på butikken?!?

Leonie sa...

hehe, det får vi ta ein anna gang Marte ;)

Marte sa...

Okeei daa

Marte sa...

Forresten, æ har årna mæ ny URL på bloggen min. Blitt litt meir sånn Portugal-blogg no, litt iaff ;p

http://marteiportugal.blogspot.com


<3