The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 2. februar 2009

SUPER BOWL

Ja, da endte jeg opp med å dra for å se super bowl like vel!

Og jeg er glad for at jeg gjorde det. Det var Arizona Cardinal vs. Pittsburgh Steelers, var ikke særlig spennede før helt til slutt men det var greit nok.

Var hos Amber og så "the match of the year" sammen med Chad, og Luke kom etter at han var ferdig på jobb også. Det var skikkelig koselig. Men jeg må si at det beste med Super Bowl er reklamene, åh gud, reklamene er utrolig brae alle sammen!

Vel det endte med at Steelers vant, med 4 poeng, helt på slutten! The Cardinals ledet med 23 - 20 før de siste 30 sekundene da Steelers fikk en touch down, og man skjønte at her var det mer eller mindre over.

Fornøyd med å ha fått med meg noe som er så stort, men som vanlig så syns jeg det var for mye oppstyr rundt det, litt sån som med Thanksgiving, litt oppskrytt mersom. Men det var helt greit.

Ingen kommentarer: