The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 1. februar 2009

Weekend

Yes, da har jeg hatt en kjempe hærlig helg så langt!

I går var jeg hos Chad sammen med Carolin, Luke og Chris. Før vi dro videre til Chris, og etter på dro vi på skole dansen. Har ikke hatt det så morsomt på lenge! Storkoste meg! De gutta er gærne!
Møtte stygg masse folk fra lifetime klassen og det var skikkelig morsomt. Etter på overnattet jeg hos Carolin, og jeg må si at vertsfamilien hennes er mereklig, men hun skal heldigvis flytte i slutten av februar.

I dag så dro jeg opp til Bridger Bowl med Carolin for å stå på ski/snowboard. Gjett om vi møtte på Luke og Chris igjen da, så vi sto på ski sammen med dem halve dagen. De inviterte oss på Super Bowl fest i morgen hos kjæresten til Luke, men er usikker på om jeg tar turen. Kjenner at jeg har lyst til å slappe av i morgen. Men kanskje ikke en dum ide å dra heller.

Ellers i kveld så har jeg sett "The Duches" sammen med Kate og Lee, og spist Ben and Jerrys is krem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Leonie.
Få med deg SuperBowl. Det er kremen av idrett i USA og en begivenhet du må få med deg. Så dra til gutten og SuperBowl-fest!!

Nathalie sa...

Du må få med deg Superbowl ja. Jeg ble invitert til noen superbowl church fester, men skal ikke dra dit fordi jeg lovte vertsfar å være hjemme på søndag, fordi jeg har vært så mye borte.
Ser ut som du har det artig på ski.
Du må ta bilde av guttan å leo :D
<3