The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 13. februar 2009

Videoblogg! Første gang!

Min første videoblogg! Som unnskyldning for å ikke ha blogget på lenge!


Jess, da har jeg endelig lært meg å lage videoblogg jeg også!

Så dere får kose dere med den, og ja jeg hater å høre på meg selv snakke ,og jeg høres ut som en tulling på den første delen, før jeg fikk tatt meg sammen og bare snakket NORMALT!

Uansett, kommentarer blir satt pris på (:
Dum, rare eller hyggelige, kommer på det samme!

Vi snakkes!

9 kommentarer:

Hildegunn sa...

åååh ! Godt å sjå dæ !
Synns du hørtes ainnerledes ut, men e sikkert fordi d e læng sia æ har hørt dæ snakk...

No sitt æ me ein artikkel om barokken og ka den har te felles med vår tid. artiii

<3

miriam sa...

æ trur aldri æ har hørt dæ snakk så stillt:P

eL sa...

merke æ e litt enig med miriam :P

men, ja du hørtes litt merkelig i ut i starten. omtrent østlending elns :S
Kult å hør fra dæ :D

Leonie sa...

All sammen: haha jada, æ veit æ høres merkelig ut, æ sa jo det jo! :p Haha, æ har itj akkurat rom med 4 vegga og all hadd lagt sæ såe :p

Marte sa...

kviskreleo? ;-)

ha du itj rom med fire vegga?

Nathalie sa...

Bra at du å endelig videoblogge. Skjønne at du villa vær stille når aill låg å sov. Fleir videoblogga Leo <3

Hildegunn sa...

Må spør samme spørsmål som Marte: Har du ijt rom me fire vegga?

Anonym sa...

Nu e ae forvirra. Ikke rom me fire vegga??

Uansett. Soeteste avslutninga ae har hoert :D "hadebraa"*stillestille*

Anonym sa...

D va søtt å sjå igjen dæ Leonie <3 Fortsett å legg ut videoblogga, d e bærre koselig :D

Klem