The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 29. januar 2009

Red Lodge, 2nd Semester, School Bus etc.

Heisan og hoppsan! :D

Blir et litt lengre innlegg i dag, siden jeg ikke har oppdatert på en stund.

I helgen var jeg med familien til Red Lodge, hvor Margreth hadde ski-race, så vi benyttet sjangsen til å dra å stå på ski en anne plass en Bridger. Må si det var en mindre bra ski bakke, sikkert 10 ganger mindre enn Bridger, men vi hadde det da gøy likevel. Var skikkelig kaldt på søndagen, var nede i rundt en -25 til -30, men vi overlevde uten frost bite!


På mandag startet det nye semesteret, som er mer eller mindre akkurat det samme som før, bortsett fra at jeg har byttet psycology til economics, helt ok, men jeg er den eneste junioren i en senior klasse, så lure på hva jeg skal gjøre når alle graduater bortsett fra meg :p

Ellers så har jeg tatt bussen hjem for første gang, og jeg skal si dere det, så lenge som jeg kan unngå det så tror jeg ikke det du! Når du kommer på bussen så er det så fult at man må sitte 3 stykker på et sete, og alle som tar bussen som går på High School er en gjeng med tapere (sorry men, herregud, fleste av disse ser ut som om de har planer om å bli vaskedamer hele gjengen..)
og de bråker noe utrolig og er heller lite heldige med utseende. Også har vi alle som går på elementry school og middle school også, så en masse små barn og bråkende tenåringer, wehey. Og alle går av på andre buss-stop, 5 min fra skolen, så hvorfor de tar bussen er "beyond me", men hei. Også tar det bussjåføren, som er en idiot som går på college her, 1 time å kjøre oss hjem, og vi er de siste som går av bussen, og han prøver desperat å stable en samtale på bena, men den gad vi ikke henge oss på i.

Så ja det var det, eller så har jeg det skikkelig bra dere! :D

Snakkes senere

6 kommentarer:

Nathalie sa...

Såg digg ut å kjør oppi bakkan, men det såg itj ut som om det va så mang folk der da. Miss æ kjøre dæm svarte løypan :P

Ellers så e det bra at du trives. Du må foresten, hvis du itj allerede gjør det, ha mp3 spellern din i øran på bussen :D
I hate school buses!

<3

Hildegunn sa...

Det e bra at du har det bare bra.

Æ har ailltid hatt lyst te å kjør ein sånn tradisjonell amerikansk skolebuss, IKKE ØDELEGG DRØMMINGA MI!

<3

Anonym sa...

Herlig buss hoertes ut som..

Ae soev paa bussen ae!! :D

Anonym sa...

Du kan alltid prøve å sette deg foran et bussvindu også gjør du det dummeste uttrykket du kan mens du vinker til alle utenfor og singer høyt en norsk eller nederlandsk sang. Gjett om du har set for det selv neste gang.

Anonym sa...

Jeg mente å skrive:
Gjett om du har et bussete helt for deg selv neste gang.

Leonie sa...

Haha, ja det er nok en god ide pappa!