The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 18. mai 2009

Helga!

Fredag så ble jeg med Chad og Amber etter skolen, hvor jeg og Amber endte opp med å ta oppvasken til Chad mens han rydda rommet sitt...koselig :p Senere så kom Chris og Amber dro for å trene Softball laget sitt, og vi så Armaggedon. Utpå kvelden dro vi over til Lukes hvor vi tilbragte resten av kvelden, og det var en del folk over så det var koselig.

På lørdag var jeg først på obligatorisk AFS samling, hvor vi snakket om hjemme reise og og hvordan det kom til å bli osv. Etter på dro jeg og Julia ned til Martina's hvor vi overnattet fra Lørdag til Søndag. Vi kjedet oss så vi tok en drøss med bilder "Montana Style" :p


I dag så kom jeg hjem, var der i et par timer, før vi dro på piano konserten til Kate, før vi dro ut å spiste på et skikkelig godt steak house.

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Fint vær der òg ?

Haha, lille cowboy-Leonie ;)

Marte paa skolen sa...

saag no varmt ut der no da! : )

Nathalie sa...

Lovely lady cowboy ;D
E det virkelig så varmt der som æ får inntrykk av?
Skikkelig country du da, hatt, elska the steakhouse og sitt i en truck
<3

eL sa...

haha kule bilda :D

wannabe jonas brothers forresten
(sykt at æ veit sånt...)

http://media.photobucket.com/image/jonas%20brothers/MUSICFANATICxo/JonasBrothers-Hearseetalk.jpg