The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 4. mai 2009

Yellowstone!


I dag dro jeg til Yellowstone sammen med Manar og Jasdeep, som måtte dra som en obligatiorisk del av oppholdet deres siden de er sponset, men jeg slengte meg med på turen for Yellowstone har utrolig skjønn natur og jeg elsker hele plassen, det er så nydelig, skulle ønske dere kunne sett det selv!
Hvis du ser godt etter ser du ulven der oppe, det er lederen aka. "the alpha male" i ulveflokken, skikkelig skjeldent syn!
Ulven når den krysser elven, var 20 mer av dem på den andre siden, men de var så langt borte at jeg ikke fikk et bilde
Minera forekomster, som danner forkalkninger.
Perfekt bilde av et ekkorn, fikk tatt akkurat det samme med film kameraet uten zoom, so I'm excited! :D
En bjørn hoppa ut i veien rett forran bilen vår, og vi var de eneste der, ingen andre så den! :D
Rett på siden av bilen, null zoom!
Nydelig!
Yellowstone's Grand Canyon
JD og meg forran en av Geisyrene

Og ja, jeg kan fotografere når jeg prøver! Digger dette bilde!


Etter på dro vi til Chico Hot Springs og badet der! En svært svært vel lykket dag! :D

8 kommentarer:

Unknown sa...

Ooh! såg hæli ut! :D
Ulv og bjørn på så nært hold.
Synes du va flink t å ta bilda æ ;)
<3

Hildegunn sa...

Æ syntes det såg dritherlig ut !! Satt nettopp og såg program om bjørna (ja, æ har faktisk forandra mæ litt herre året æ å :P hihi ) og dæm facinere mæ sånn !!

Ulv og ja. Igår såg Edvin to grevlinga rett attme huset ditt. (Det e no nåkkå det å.)

Æ å synns det va kule bilda !

Terje sa...

Fine bilder! Kunne gjerne tenke meg å dratt til Yellowstone selv :)

Marte sa...

så nydelig natur! og utrolig TØFT Å SJÅ BJØRN!! det vil æ å!

bra du kose dæ : )

Nathalie sa...

Æ å må sei kor herlig naturen såg ut! Snøøøøøø!
Gla bjørnen itj kom å spist dåkk opp :D
<3

Silje.B sa...

åh! Så kult Leonie :)
Og flink t å ta bilda ja, æ glømme bestandig å gjør d :P

Kos dæ videre ;)

Anonym sa...

Er gøy å lese bloggen din, spesielt når du har med så mange bilder :) Men jeg må bare si ifra, du har utrolig mange orddelingsfeil (A) hihi. Uansett en kjempefin blogg! =)

Therese sa...

Kjæmpefine bilda du har tatt <3 Kjæmpeflink e du!
Savne dæ <3