The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 3. mai 2009

Fredag og Lørdag

Fredag var helt super!

Ble med Chad og Chris til Chad's hvor vi ventet på at Luke og Amber skulle bli ferdig på jobb før de også kom over. Så en del family guy og spilte Geometry Wars til Luke og Amber var ferdig på jobb, og Amber tok med seg vennina si Paige, som var kjempe hyggelig! Hadde en super kveld, og jeg ser alltid frem til fredager pga. denne gjengen!

I dag har jeg ikke gjort så veldig mye, gått en tur og tatt litt bilder til foto. I foto utvikler vi nemmelig vår egenfilm og lager våre egne bilder, utrolig hærlig klasse! Bare svart/hvit fotografi da, men det er kjempe kult å kunne alt dette! Det som er nice med skole systemet her at de har mange (usakelige) fag som vi ikke kan få tatt hjemme!
Ut på kvelden dro vi til "The Wilson theater" for å se skole skuespillet, Joseph and the Technicolor dream coat. Det var veldig bra, og Lauren som jeg kjenner godt hadde en av hovedrollene så det var kjempe kult!

I morgen skal jeg til Yellowstone (igjen), sammen med AFS. Det blir bra, siden jeg har filmkameraet fra foto, så satser på mange bra negativer + at jeg skal ta med digital kameraet, så får jeg postet noen bilder også ;)

Vi snakkes!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ta med digitalkamera! Vil ha fleir bilda. :)
Får vi sjå nån av bildan du tar i fotofaget? nysgjerrig sjø :P