The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 11. mai 2009

The week that's been, and some sad news

På onsdag så hadde vi halv dag på skolen, så da ble jeg med Chad, Chris, Luke og Amber og spiste, og så på enda et hus de kunne tenke seg å kjøpe. Før vi dro til bake til Chads da også sammen med Paige. Så vi bare chilla der resten av kvelden før jeg dro hjem.

Fredag var en trist dag. En gutt på skolen min skjøt seg selv. Han går i økonomi klassen min og han er den eneste i klassen min som vet at jeg er fra Norge. Vel i alle fal, ingen kunne tro det. Og vi håpet alle at det var et uhell. Han er heldigvis ikke død, men han er på sykehuset, i relativt stabil tilstand, men det var kritisk. Chris fortalte meg desverre i går at det ikke var et uhell. Det er så mye folk gjemmer som man ikke kan skje. Jeg ønsker ham styrke, og familien og kjæresten hans også.

Siden jeg var utrolig nedfor, og det var alle andre også så dro jeg og hang med Chad og Chris etter skolen, og skulket siste timen min, som er en studietime, fordi han bruker å være der en god del, og bestekompisen hannes bruker å være der inne, og det orket jeg ikke.

På lørdag så var vi hos Luke, ikke noe spessielt over det altså.

Men jeg har vært masse sammen med vennene mine denne helgen og det har vært godt.

48 dager til jeg kommer hjem nå. Gru gleder meg..

3 kommentarer:

Marte sa...

: (


tror vi all har den rare følelsen når vi tenke på avreise gitt..

Nathalie sa...

:(
Så trist at det skjer så my fælt på high school. En gutt død te mæ og en skjøyt sæ...:(

<3

miriam sa...

det e like gæli her:/