The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 30. april 2009

Chilling with friends og natt til 1.mai!

Hei på dere!

Hvordan går det der hjemme i det "kalde" nord? Tipper dere har 10 ganger finere vær enn oss, har snødd Mandags kvelden så klart...og utover mesteparten av dagen.
I dag ble jeg med Chad og Chris etter skolen og hang sammen med de, før Amber kom og vi så en del episoder av Family Guy, før vi dro ut for å spise på Applebees og se på et av husene de kunne tenke seg å flytte inn i. Siden Amber allerede er freshmen (1.året) i collegge, og Chris, Chad og Luke "graduates" i år, så skal de kjøpe/lei hus og flytte inn der alle sammen. Vel bortsett fra at Luke kommer til å være borte mesteparten av tiden, siden han skal i "The National Guard" aka militæret i South Carolina(!!)! Satser på at jeg fortsatt er her når de skal ha innflytnings fest som de sa "Leonie, you better be here, cause you can't miss that!" Åh, er så glad i venne mine her, ikke gjør de en stor sak av å kjøre meg hjem heller, som oftest så sier de "Just tell me when you need to be home, and I'll dirve you" selv om jeg bor et stykke ut, og Luke og Amber av og til drar tilbake til Chads etter på. En fin dag altså. Gud jeg kommer til å ha så mange minner med denne gjengen her!

Ja, også er det natt til 1. i morgen. Så dere må alle kose dere kjempe masse og drikk med måte! Litt lei meg fordi jeg ikke er hjemme, mai er ei hærlig tid. Også er det bursdagen til Per Kristian 2.mai! Jeg har sendt kort, men kommer sikkert ikke fra før i neste uke en gang, litt treg der. :p

2 kommentarer:

Pappa til Leonie sa...

T-shorte og kort bukse være her i "kalde" Trøndelag. Temperaturen opp mot 20 grader i dag og i morgen.
Håper du får holde kontakt med vennegjengen i USA etter at du drar derfra.

Hildegunn sa...

Satt i shorts og bikinitopp og nærmest svetta igår æ. MOHAHA :D No må du ha dæ heim å kjenn på varmen ;)

BTW. 1. mai va ijt like artig i år. Det va nemlig bare småunga ut på torget. Vi for heim å såg film vi (: hihi.