The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 23. oktober 2008

My 17th Birthday

Dette var synet som møtte meg da jeg kom på skolen i morgest!

Hadde en utrolig fin dag. Fikk gave av Martina og Manar på skolen. Henholdsvis en klokke og ei t-skjorte fra Egypt. Veldig kult! I lunsjen var jeg Julia, Martina og Camilla og spiste på den kinesiske restauranten over gate. Mens vi var der ringte jeg også hjem til Norge, hvor jeg snakket med foreldrene mine og Gaute, Idunn, Eline, Jørgen, Elise og Kikuko, veldig kult!
Det var koselig

I 7 time fikk jeg og Hannah Amy til å unnskylde oss fra skolen, slik at vi kunne dra til MSU campus og høre på en tale til den andre senatoren fra Illinois (nei ikke Obama!). MEn han hadde desverre familie krise, så de sende The Controler of Illinois, men det var samtidig veldig interessant uansett.
Etter på så dro vi hjem. Julia ble med. Det var kjempe koselig, laget våre egne hjemme lagede pizzaer til middag. Og fikk en kake med 17 lys på. Etter på laget jeg, Julia og Hannah vær vårt gresskar. Har aldri gjort det før, men det var kult! :D
Ferdige ressultatet! Fra Venstre øverst til nederst. Hannahs, Julias og mitt gresskar nederst.
Til slutt oppsumering av gavene jeg fikk! Kjempe glad for alle sammen! Mangler fortsatt gaven fra Julia, som enda ikke har kommet, siden hun bestilte den på internett og Camilla sa hun også skal gi meg gaven fra henne senere i uken :)

Alt i alt så har jeg hatt en super bursdag! Håper Nathalie har hatt en like bra en! :D

1 kommentar:

ThaiTorhild sa...

Haape du hadd en flotters bursdag :D Det hoerdes ihvertfall veldig kos ut!

Glad for at du har det saa bra :)

<3