The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 21. oktober 2008

Ting jeg savner

Nei det er ikke det at jeg har så forferdelig hjemlengsel (litt), men jeg har gått å tenkt på hva jeg savner i hele dag, sikkert fordi bursdagen min kommer opp snart, og jeg skule ønske jeg kunne delt den med de jeg er glad i :)

Ting jeg savner:
- Se Gaute nesten hver eneste dag.
- Søndags turer med Miriam.
- Magneten på lørdager med Miriam og Silje
- Å henge med Idunn på skolen og våre daglie turer på kiwi ;)
- Å kunne snakke med Nathalie om alt.
- Film kveld med Torhild og Hildegunn, og den gode maten som følger med.
- Å kunne gå på do når jeg vil på skolen!
- Snakke norsk
- De nesten daglige sykkel-turene over til Gautes hus.
- Å le rundt middags bordet (ikke det at vi ikke gjør det her hjemme, men uansett hvor godt jeg liker familien min, så kommer de aldri til å erstatte mamma, pappa og Nathalie.)
- Gå tur med Bella.
- Norsk skole, med nesten ingen regler.
- Å ha en fast klasse til hver time.
- Spille fotball
- 3t etter skolen, og likevel være hjemme til klokken 3.
- Joggeturer i Nesheimskogen og rund julsborg.
- Utsikten fra stuevinduet, ingen ting slår sjøen.
- Senga mi og rommet mitt.
- Turboneger t-skjorta mi.
- Lage mat med Gaute.
- Å kunne ta meg et bad.
- Sykkelen min!!
- Hvit ost.
- Mamma og pappa.
- Nathalie
- Gaute.
- Og alle mine bestevenner.

Ja, jeg vet det er mye, men det er utrolig mye som endrer seg, men jeg tror og håper at tingen jeg savner fortsatt kommer til å være der når jeg kommer hjem. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Æ savne dæ å:( No e det ingen som vil lag mat attme mæ længer ! :\

Anonym sa...

Haha, daem fleste utvekslingsstudentan har skrivvi savneliste no.

Savne dae babe ;*

Anonym sa...

hoi Leonie,

Gefeliciteerd met je verjaardag.
We hopen dat je een leuke dag hebt in Amerika en dat je natuurlijk ook veel cadeautjes en lekkers mag krijgen. Heel veel groeten van,

Marc, Dorien Thijs, Loes en Chris Swinkels.

Leonie sa...

Hildegunn: Æ kjæm nu heim om itj så alt for læng (like æ å innbill mæ..). Og da e vi jo russ og greier, om itj det bli saker så veit itj æ nei! ;)

Marte: Trur nok det ja, tok ei stund før den kom te mæ, men den mått sannelig ut ;) Savne dæ og søta, håpe du har det bra i Portugal!

Marc, Dorien, Thijs, Loes en Chris:
Thank you so much! I hope you are all good too! :)

Annelies sa...

Hey birthday girl,

For your birthday all the best wishes. We hope you have a nice day.
We saw that you where in Yellowstone National Park. We have been there some years ago and it is one of the best. We where fishing for trout and in the meanwhile we had to sing to keep the bears away. It was a great experience and a little frightening.

Lot of greetings
Frank and Annelies

Leonie sa...

Haha! That's so cool!
I wish I could've seen some bears there, but I guess I would've been afraid!
I watched the video about saftey, where the park ranger saies he usually saies "Comming Through" before rounding a corner, to warn the bear. ;)

Thank you so much!