The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 17. oktober 2008

North Carolina ++

På mandag kom jeg hjem fra 5 hærlige dager i North Carolina.
Godt og varmt, i motsetning til her oppe, hvor vi hadde vår første snø mens jeg var borte. Veldig kjipt at jeg ikke var her og så årets første snø!

Men uansett, de 5 dagene i North Carolina var utrolige. På fredag kom Nathalie og Karen ut til søsteren til Amy, Laurie's hus og vi møttes for første gang på 2 måneder. Ble veldig emosjonelt, jeg felte et par tårer, det var godt å se henne igjen.


Jeg bodde sammen med Nathalie og Karen i to dager. Vi gjorde ikke spessielt mye, shoppet i tre dager... :)
Den første kvelden snakket vi utrolig lenge om alt og ingen ting, ble en sen kveld. Virkelig takknemmelig for at vi fikk til å møtes.

På søndag var bryllupet. Det var helt nydelig! Hele bryllupet foregikk uten dørs og høst-temaet var utrolig! Utrolig gøy var det også, fikk møtt hele familien til Amy, de var utrolig trivelige! Digga bestefaren deres, han har vært i Norge et par 3 ganger og på Svalbard!
Og brudgomen, Chad, er en av de triveligste personene jeg noen gang har møtt!Leah, som blir geleidet av broren Philip.
Den nydelige kaken!Meg i kjolen jeg hadde på meg i bryllupet. Poseringen sto Ben for "You've got to do a pose! Yes, just like that!"



Var tilbake på skolen på Tirsdag, da vi i Am. studies timen vår plutselig fikk beskjed om at vi skulle har jordskjelv øvelse og at alle måtte gjemme seg under pulter ol. Etter å ha sittet under pulten i 10 minutter begynte sannelig brann-alarmen å ringe også. Så det ble vel bare en 20 minutters time. De har en god del merkelige øvelser her. Vi har enda ikke hat "lock-down" øvelse, altså bombetrussel øvelse ol.

I går fikk jeg pakke fra Gaute og det var veldig trivelig. Du slår herved mamma og pappas teite kort ;) Neida jeg har ikke åpnet noen av gavene som var pakket inn, slapp av alle sammen.
Julia overnattet fra i går til i dag som var veldig koselig. Vi gjorde ikke spessielt mye, bare spilte biljard med Jared og Ben.

I dag og fredag har vi fri fra skolen fordi lærerene har planleggings dag, noe som passer meg ypperlig :p

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Wow bryllupet såg skikkelig fint ut :)
Du å såg smashing ut da :p

Anonym sa...

Hei, Håper at Jørgen, Eline, Gaute, Miriam, Idunn, Silje og flere av Nathalies og Leonies venner leser dette og at de har lyst til å komme og drikke kaffe med Marja, Huub og Kiku i anledning Nathalies og Leonies bursdag på onsdag 22. oktober kl. 19.00. Vi stiller med kaffe, te, brus og kaker. Hjertlig velkommen, Marja, Huub og Kiku