The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 2. oktober 2008

Pakke!

Jeij! :D

I dag fikk jeg min første pakke fra mine kjære foreldre der hjemme.
Tusen takk mamma og pappa for alt! Og slapp av jeg har ikke åpnet noen av gavene enda, bare lagt en av dem i kjøleskapet fordi det minnet mistenkelig om sjokolade... (si fra hvis det ikke er det og den ikke tåler kjøleskap :p )
Koser meg med å lese levanger avis og adressavisa fra 2 uker siden og [MAG]. Mens jeg spiser små godt og innser at jeg har hat halvparten av S1 matten i fjor!

Ja, det var alt i alt en ganske god dag. Nå må jeg bare se å få hengt opp det norske flagget på rommet mitt, så er ting ganske så greit altså! ;)

Og P.S. mamma og pappa, ska prøve å åpne bank konto i morgen! ;)

10 kommentarer:

Vegard sa...

Du såg ikke mæ i Levanger-avisa da ? :P

Leonie sa...

Du, den avisa va fra 20 sept. da .... :p

Nathalie sa...

Kor kaldt e det i Montana no?
KJenne du glede dæ te neste helg?
I know I do <3

Anonym sa...

No rush with the bankaccount.
Hvordan er den gjennomsnitts Amerikaner påvirket av bankkrisen?
Også i Europa er det snakk om en "liten" krise.

Vegard sa...

Hmmm, jammen d ska stæm godt med 20. september.. Sjekk side 12 elns x)

Leonie sa...

Vegard: Okei, sorry...you're right Vegard, men det va nu side 4, ikke side 12 daaaa! :p

Nathalie: Kaldt nesj, itj spessielt, det va nu 20 grader heile uka her da :p Gler mæ te helga ja! :D

Pappa:
Alle er påvirket av bankkrisen, men nå har jo senatet kommet opp med en "bill" som ordner det meste av det. Jeg er ikke akkurat i en familie hvor jeg merker det alt for mye.

Nathalie sa...

Gler mæ te fredag! :D

Anonym sa...

Snart får du en pakke t. :D
Eller snart og snart, 10 - 14 daga.
Kommer før bursdagen din mest sannsynlig.
Ælske dæ <3

Leonie sa...

Hihi, tusen takk kjære :D
Ælske dæ og <3

Vegard sa...

... Ane du korr likt 4 og 12 e eiller ?:P