The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 9. oktober 2008

North-Carolina tomorrow!

Jess, i morgen drar vi, altså jeg og familien min til North-Carolina, for å delta i brylluppet til kusinen deres. Gleder meg kjempe mye, siden det betyr at jeg får 3 dager fri fra skolen. North-Carolina er helt på andre siden av landet, nesten så langt bort som man kan komme fra Montana, og fortsatt vær i USA. Blir spennende og dra til Sørstatene, for det er deffinitivt veldig annerledes enn her!

Er borte til Mandag, så dere får sannsynligvis ikke hørt fra meg igjen før på Mandag :)
Og på etter to dager med skole tirsdag og onsdag den uken, så har vi fri på torsdag og fredag. Blir med andre ord ikke særlig mye skole på meg disse 2 ukene.

Slenger med et bilde fra i går da jeg var å spilte golf med folka i lifetime-activiti klassen min. Bedre kjent som gymklassen min, bortsett fra at vi gjør ting folk gjør "in a lifetime..", koster litt penger, men det er absolutt verdt det. Alle aktivitetene vi drar på er veldig billige i forhold til hva de egentli koster, og gym er den beste klassen jeg har! :D

Ingen kommentarer: