The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 14. juli 2008

Dawn of a new day

Ja, jeg er utrolig glad i å blogge midt på natta. Det er da all kreativiteten kommer og detter ned i hodet på meg. (Kreativitet, vanskelig å blogge ja. ((: )

Først av alt så vil æ takk all dæm som har lest bloggen min så langt, og en hilsen til min midt-på-natten-samtale-partner Vegard. HALLLO VEGARD! Jeg vet at Vegard er utrolig fan av In Flames, så værsegod, legg merke til tittelen på innlegget ;)

På dette tidspunktet om en måneds tid så er jeg vel framme i Montana! ;o
Skummelt men også litt kult!

Ellers så har jeg en liten plan om å ordne opp med alle som jeg har gjort noe galt og/eller av en eller annen grunn ikke lenger har kontakt med. Men vi får se om det blir med tanke gangen. Hvis du føler at du hører hjemme her, så må du gjeren rope ut, så får vi ta en prat ;p

4 kommentarer:

Vegard sa...

Hihi :D

HEI LEONIE!!
(Sjå, æ skreiv t å med navnet ditt å ikke Leo9;))

Leonie sa...

WOHA, det va nytt for mæ! ;o
Vurdere å slutt å kall dæ for VEGRD, men æ love ingen ting :p

Marte sa...

oh, herlig å les når du blande bokmål og trøndersk i samme innlegg. Jeehu (Y)

Leonie sa...

Ehmm..
det va seint da (a)