The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 23. juli 2008

Iron Maiden


Liten oppdatering.

I går var jeg på Iron Maiden i Trondheim! Jeg kan uten tvil si at det var sommerens aller største høydepunkt! Selv om oppvarmings bandene ikke var helt etter min smak, så tok det utrolig av når Iron Maiden gikk på scenen klokken 9. Det var utvilsomt høy \m/ faktor gjennom hele konserten, kjentes som jeg skulle få blodmangel i armen. Egentli forundret over at jeg ikke er hås i det hele tatt, for stemmen svikta vel sån halvveis ut i konserten etter slagere som Aces High, 2 Minutes to Midnight, The Number of the Beast og Run to the Hills. Likevel så var Fear of the Dark kveldens aller største høydepunkt. Stemmingen var helt utrolig når publikum sang med!

Og siden jeg var på Maiden måtte jeg så klart kjøpe meg t-skjorte ;)
Forsiden Baksiden

Og for dere som lurer, nei jeg skal ikke ha den med til USA, for jeg tror ikke det slår noe særlig ann i good'ol Montana ;p

I dag så var vi på "trønder-treff" på Egon i Tr.heim, med noen av de i utvekslings gruppa 08/09.
Vi ble ikke så mange men det var trivelig likevel! ;)
Kine Lovise skulle dra allerede søndag, Martin om akkurat en uke, Nathalie og jeg 13. august, og Inga rundt 23.august. Veldig forskjellig der altså ;)


Nathalie, Kine Lovise, Martin og Inga.
Siden det ikke var plass til meg på det andre bildet (fotografen ;) )

Det var alt for denne gang, skal opp klokken 4.15 for å rekke flyet til Nederland. Vi snakkes på Søndag ;)

Ingen kommentarer: