The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 17. juli 2008

Hate Me!

I dag har jeg, Nathalie og Mamma vært i Tr.heim og kjøpt inn de siste tingene vi trenger til USA, så da er alt snart klappet og klart. I tillegg så skulle mamma kjøpe en bok til når Kiku kommer, så da stakk vi innom ARK bokhandelen på hjørnet ved Mercur-senteret. Der møtte vi Thea, noe som var virkelig trivelig. Snakket enn stund med Thea om det å dra osv, var hyggelig å møte henne igjen :)



Senere på kvelden så var jeg og Nathalie på kino og så Mamma Mia. Den var i grun ganske morsom. Selv om jeg er Abba-hater så følte jeg at jeg ikke kunne si nei til Nathalie når hun spurte om jeg ville bli med på kino, siden det sikkert blir en av de siste tingene bare vi gjør sammen før vi reiser. (OG for dere som lurer; Nei Pierce Brosnan, kan ikke synge!)

Eller så har jeg gitt opp forsøket på å ordne opp med folk. Forsøk nr. 1 ble avvist, om ikke helt tydelig så i alle fall avvist. Når jeg spør noen om de ikke vil snakke med meg så kan de i hvertfall si ja, i stedet for å late som alt er greit for så å ikke svare på en drit! Men vet dere hva, hat meg så mye dere vil, dere har fått deres sjangse! Dere som jeg har noe uoppgjort med vet hvem dere er, og dere kan til det selv, om du liker å skylde på meg eller ikke! Ja, jeg er litt forbanna akkurat nå. Det er jævlig irriterende når man bare prøver å være trivelig og det blir så brutalt avvist.

Da har jeg fått ut den agresjonen, ferdig med det ;p

3 kommentarer:

Maria Reite Nilsen sa...

Hei! fin blogg, legger deg til :)

Lene sa...

Forstår hva du mener med sånne folk! Sykt irriterende, men hey! Their loss^^
Btw, gikk kjempe bra på ambassaden, inn og ut på ein time:P

Julie sa...

Hei:) Legger deg til i lista mi;) Mamma Mia var jo dødsbra;P