The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 13. juli 2008

Soon, soon I'll be leaving

Begynner virkelig å merke det på kroppen nå. En månede igjen til jeg drar nå.
Jeg er redd, drit redd for å dra i fra alt og alle jeg kjenner.
Jeg har ikke en månede igjen i Norge en gang! Skal til Nederland i 4 dager, for å være sammen med mormor før vi drar, man vet jo aldri. (Det var egentli for å være med farmor, men det skipet har allerede gått, desverre.)
Ellers så vil jeg at Miriam skal komme hjem! NÅ!
Du våger ikke å være borte helt til jeg drar til Nederland, da får vi nesten ikke noe tid sammen før jeg drar!

Tror egentli det blir alt for denne gang, ellers så følet jeg at dette kommer til å bli et veldig negativt innlegg. Det er sent, jeg er trøtt og litt nedfor.

Ellers så får denne sangen meg til å føle meg så utrolig my bedre. ;

Into the night we shine
Lighting the way we glide by
Catch me if I get too high
When I come down
I'll be coming home next year
Foo Fighters - Next Year

Neste år, det føles ikke så lenge til! (:

2 kommentarer:

Marte sa...

Neste år ja, blir snart det å : )

Leonie sa...

Ja, vi satse nu på det ;)
E bare å gjør så my som mulig ut av det, så går tia fort den, og plutselig så e det der vi ikke vil dra fra! ;)