The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 16. juli 2008

More money, babe.

Liten oppdatering.

For ca. to dager siden så fikk jeg vite at jeg har fått stippend fra Lånekasse på litt over 50 000 kr. Du tenker vel at de kommer godt med, men nei, de skal mamma og pappa få fordi de betalte året for meg. Men sån er det med det. Skal vel være takknemmelig siden det er 10 000 kr de ikke får tilbake noen sinne...

Nok om det. Ellers så har jeg sendt litt mail med vertsfamilien min i det siste. Ingen "major" dresscodes på skolen jeg skal gå på. Det eneste er ingen stropper på mindre en 1 inch (2,4 cm.), ingen t-skjorter eller gensre som er så korte at man kan se navlen, og ikke noe banning, altså ingen singletter, korte topper eller klær med ord som f.eks Fuck osv. Ingen store problem for meg, der altså. (:

I tillegg så fortalte vertsfaren min meg at det om sommeren i August, når jeg kommer vanligvis er rundt 30 - 40 grader! Ble litt satt ut siden jeg forventa meg sån rundt norske temperaturer, men siden det ikke ser ut til at vi får noe særlig med sommer her hjemme så skal jeg nye godt av det!

I går så fikk jeg postkort, fra Thailand! Min kjære vennine Torhild har vært så utrolig snill å sende meg postkort fra en av sine første dager i Thailand! Jeg elsker å få brev og postkort osv, så send i vei! ;)

Det var alt for denne gang.

3 kommentarer:

Marte sa...

Haha, koffer forventa du norske temperatura? :p

Jaa, æ å fikk kort <3

Leonie sa...

Fordi, det e liksom mytti kaldar ein det e i Norge om vintern når dæm har vinter så æ såg for mæ Norge da, sia montana ligg ganske høgt opp, men jeje :p

Torhild <3

Ida sa...

Så heldig du er som skal til et sted som er VARMT! ^^
Ser virkelig fram til å tilbringe et år under paraplyen.:P