The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 28. juli 2008

Aeroplane

I forigårs kom jeg hjem fra 3/4 dager i Nederland. Noe som var helt ok, men etter min mening litt unødvendig. Det er ikke det at jeg har noe i mot slektningene mine, men det er rart å dra dit nå som farmor ikke er der.

Uansett legger ut en del bilder: Guitar Hero?!
Sjeldent syn. . Meg og søskenbarnet mitt, Feline
Historien her er ganske morsom. Søsken barnet mitt, Mika, hadde sagt ja til å passe på hundene til naboen mens de var på ferie. Hundene var av typen Russian Wolfhounds, og sinsykt store! Den første gangen jeg var med å gikk tur var venninen til søskenbarnet mitt med. Hun er 10 år og banner mer enn noen jeg kjenner! Det var hysterisk! " Og jeg bare WHAT THE FUCK!" "OH FUCK" " Jævla fettkjærring (Om en kvinnelig bilist som ikke stoppet for oss.)" Jeg hadde i grunn latterkrampe hele turen, om det ikke var for at vi gikk forbi en lekeplass, hvor ungene ble kjempe redde og spurte om det var bjørner vi var ute og gikk med! ;p
Koselig inngang til katolsk kirke....?
Mamma kan IKKE å ta bilder!
Vakre nederlandske tog... Et par 3 folk som skulle på stranda den dagen. Og det var bare 1 tog.

1 kommentar:

Anonym sa...

bra Natha ijt såg trøtt ut da....