The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 5. mars 2009

Dagen i dag. wohei

Tirsdag, onsdag og torsdag denne uken har vi ikke trengt å begynne på skolen før rundt 12.00 fordi Sophmorene driver med CRT-testing de 4 første timene.
Desverre for meg så har Kate både 5A klasse og 1st period, noe som betyr at jeg er på skolen henholdsvis 1 og 2 timer før jeg trenger å være der.

Derfor kom Carolin tidlig i dag, så vi gikk til Hastings sammen og hadde kaffe, etter på møtte vi på Dylan litt på slump treff, som spurte om vi ikke skulle spise lunsj sammen. På vei til lunsj, så gikk vi over fortausfeltet da noen tutet til oss, det var Tyler, så vi satte oss inn i bilen hans og satt på ned til Paulie's Hot Dogs.

Det var koselig, men jeg tok så klart ingen bilder av akkurat det fordi jeg er kjedelig.

Kom akkurat tidsnok til timen min, og jeg slapp å ta economics prøven i 3 time. Så da var det bare gym igjen, og nå er jeg hjemme.

Det snødde foresten masse masse igjen i dag! :D:D

7 kommentarer:

Nathalie sa...

Ahh, Leonie...æ savne dæ :D

Hildegunn sa...

Det såg jo ut som DEN kaffen! Æ savne dæ æ å! Kos dæ dæm siste månedan du e der du nu :)

Marte sa...

Takk for masse fine detalja soeta, nyt livet <3

miriam sa...

herre e itj for å vær ækkel. æ bærre e sånn, det veit du.
herre har æ lært dæ og nathalie før. vi hadd ikke kaffe. vi drakk kaffe!
håpe du kost dæ når du DRAKK kaffe<3

Leonie sa...

Natha: Savne dæ og, må sjå om æ kanskje kanskje kan besøk dæ? (A)

Hildis: Haha, det va DEN kaffen og, va litt kvalm ætter på for å vær ærlig. Kos dæ heim ;) <3

Marte: Du og søtis <3

Miriam: Haha, æ veit det, det e det som e så sjarmerende med dæ. Sjer så snil og uskydlig ut, men kan vær sanheten sjøl vett. Men men på engelsk så bli det jo "I had coffee with Carolin" da.... æ vil si æ e litt unnskyldtt? Si i hvertfall ikke, "kan du lag et bilde.." hehe, sorry søs :p

Anonym sa...

Vertsmoren min er så my søt at :D
OG JA, jeg skal besøke Gene i Tyskland, det blir kult =)
Åh, jeg kommer til å irritere meg over det spørsmåle i foraltid ;p

Men jeg er fortsatt missunelig på deg for at det snør, I want snow! Og så kos at dere kan dra å drikke kaffe og gjøre andre ting før skolen :D

Unknown sa...

Fint bilde av dæ kjære <3 :)