The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 8. mars 2009

Skiing with Carolin

Carolin overnattet hos meg fra i går til i dag, og vi sto opp gry tidlig 6.30 for å være opp ved Briger Bowl halv 9 fordi både Richard og Lee(Ann) hadde sagt seg villi til å jobbe som frivilig under ski-racet som foregår der oppe nå i helgen.

Det var helt utrolig! Så utrolig mye ny snø som vi har fått de siste dagene, rundt 70 cm! Se for deg det, 70 cm, og masse masse puddersnø og masse hærlig "gullies" og "bowls". Selv om vi var skuffa over at Chad og co ditcha oss kvelden før, og ikke kom opp for å stå med oss, så tror jeg både jeg og Carolin hadde den beste dagen noen sinne der oppe!

Se på disse hærlige bildene! :D

Ellers så skulle jeg til Chad i kveld sammen med resten, men det ble ikke noe av, ettersom de fleste ikke kunne komme likevel og jeg ikke hadde skyss hjem om jeg dro. Så jeg ble hjemme i stedet, noe jeg er glad for at jeg gjorde, for jeg så filme "Across the Universe" med Kate.
Det er en av de beste filmene jeg har sett! Det er en Beatles musikal, og den er helt genial! Den finner sted på 60-tallet og alle personene i filmen har navn fra kjente Beatles sanger. Pappa, kanskje noe for deg?! Utgitt i 2007, så den skulle ikke vær umulig å finne, anbefaller den til alle som liker the Beatles. (og alle andre også!)

1 kommentar:

Hildegunn sa...

Å, fyttii. for et forhold !! :D