The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 10. mars 2009

Kjole valg

Jepp, da har jeg tatt en besluttning,
ender med den blå kjolen, selv om alle stemte på den grønne. (:

Til den grønne må jeg nemmelig finne gul-sko og jeg snakket det over med Julia (hun er min fashion guru her, siden jeg ikke har Miriam <3) og vi mener begge at gul ser forferdelig ut på meg.

Så vi går for hvite pumps til den blå kjolen og perlekjede, øredobber og armbånd, så blir det en vitage look. Hun mente det var mer meg, og det er jeg egentlig enig med henne i (:

Dessuten så var det det Nathalie sa også, og hun kjenner meg godt. Neida mamma, pappa og Gaute, det er ikke det at dere ikke kjenner meg altså. men men :p

7 kommentarer:

miriam sa...

IIIKKKKE ta den grønne!!!!

Hildegunn sa...

Snakke over ? Når du kjæm heim så ska vi sett oss ned med ei bok, tema 2, også sjå over litte ;) haha, nei det e ijt meininga å vær fæl, men. Æ likt den grønne best, men æ synns den lyse blåe va veldig fin og da ;)

Leonie sa...

Miriam: Æ vest du koms te å sei det, og æ e egentlig heilt enig (:

Hildegunn: Du mista mæ på den der :p

Marte sa...

æ stemt på nummer to :D

Nathalie sa...

Jeij! Bra du valgt den hvite/lyse blå kjolen.
Æ kjenne dæ godt ja ;)
Oh, du får maybe lov te å bruk den gule sommerkjolen min :Ot

Leonie sa...

Marte: Jeij, du e kul! ;D

Nathalie: Æ veit, meir mæ hæ? ooh, kanskje, sjer lovende ut vett :p

Anonym sa...

Hei! Hvordan får du sånn
hitcounter? : )

www.vildems.blogg.no