The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 11. mars 2009

Hei og hopp!

Jess da hadde vi vår siste CRT-dag for i år. Altså Sophmorene har testing, så jeg trengte ikke vær på skolen før 1. Jeg hadde derrimot avtalt å spise lunsj med Chad, Luke og Chris, før skolen, men siden jeg glemte tid og sted (kremt...Gaute) i morgest, og nærmest sprang ut huset, så glemte jeg mobilen, så gjett hvem som ikke hadde lunsj med Chad, Luke og Chris? Joda, dere gjettet rett meg (:
Følte meg kjempe kul da jeg så alle meldingen når jeg kom hjem nå i stad liksom.

Var på gymmen etter skolen, gud du aner ikke hvor godt det var, lurer på om jeg skal snike meg en tur dit igjen etter skolen i morgen ;)

4 dager til og jeg er i New York! Noen som ønsker post kort? Legg til adresse i kommentar feltet ;)

6 kommentarer:

Hildegunn sa...

Æ vil ha postkort !! :D

Og om du ijt veit adressa mi bli æ skuffa :(

Nathalie sa...

Haha, du kain alltid send mæ et postkort, men det e itj så viktig, æ har enda postkort over fra NYC :p

..og kjøp dæm i China town, der e det billig men uber trangt ;D

<3

Leonie sa...

Hildegunn : Slapp av æ veit adressa di da tulling :p Kanskje den enkleste av dem all! ;)

Nathalie: Ka e adressa di da?(:

Nathalie sa...

Addressa mi staar paa bloggen min, men du maa gjerne skriv nathalie jonkers i tillegg te dwayne wilds paa kortet, saan at hain veit at det e te mae. :)

ae haape tennis kampen gaar bra. Muffinsan va jo i hvertfall vellykka
<3

Unknown sa...

Æ vil ha postkort!
Du kan væll adressa mi? :D

Marte sa...

Æ Å VIL HA :D

adressen står på bloggen, den e så lang at æ itj kan den utenat :p