The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 31. mars 2009

Mitt pokemon kort!

Jepp,

Chris og Phil som sitter bak meg kjeda seg litt i historie timen i dag, og de bruker å lage "pokemon" kort, som er helt hysteriske. Så i dag fant de ut at det skulle laget et om meg..

På bildet av meg var det et bilde av det norske flagget.

1st attack: Viking punch

2nd attack : Talks to much (puts to sleep)

3rd attack: Drunken stoop (hangover or high..)

Magic: Viking will power

Agressivness: HIGH

Conversation status: Nobody ever listens


Haha, jeg syns det var hysterisk, lo godt, virker som noen kjenner meg ja! Vet ikke helt hvor drunken stoop kommer inn da men..

De hadde foresten også en av meg på burger king.

1st attack: Take your order (that's all she's good for)

2nd attack: Tobacco and Beer juice

3rd attack: Take out trash (all she's good for)

Magic: Take your order

Agressivness: None (will be fire if.)

Convesation status: Does what ever someone tells her too.


Morsomt morsomt.

Eller så har jeg ikke gjort så mye spessielt, fått tilbake kjolen min fra rens, og bestilt sko til prom, så nå begynner ting å falle på plass ;)


TAKK FOR KOMMENTARENE ;)

5 kommentarer:

eL sa...

Haha, hvordan fikk de den ideen ? :P

Når er prom egentlig ?
:D:D

Marte sa...

Hahaa, herrigud no flira æ høgt her æ satt :D

"puts to sleep"

HAHAHAHAHAAA :D

Unknown sa...

Haha! Morro med pokemonkort.
Ekte viking du ja.

Du fant dæ sko t prom sjer æ ;)

Anonym sa...

ahahahha!

IKKE SLUTT Å BLOGGE!
FFS!
Du kjenner meg ikke, men jeg er her 2-3 ganger i uken, blogg litt oftere du : )

Nathalie sa...

Haha gode gamle Leo der ja :P
Pokemon kort altså
<3