The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 7. mars 2009

Explosion in Downtown Bozeman! and a prom dress..

I går så var det en veldig dårlig dag for Bozeman. En av de lokale restaurantene i down town Bozeman hadde en gass-lekasje, og noen skrudde på et lyst og to hele byggninger gikk opp i luften, ja de eksploderte faktisk! Det var helt sykt skummelt å høre om! Eksplosjonen knuste vinduene til de fleste forettningene down town, og en person er fortsatt savnet. Folk som var i området så vist nok taket fly flere 10-meter opp i luften, og byen ristet i rundt en 16 mils omkrets!Også har jeg vært på prom dress shopping. Endte til slutt på en av second hand butikkene, og jeg fant to som var helt ok, kjøpte like godt begge til 30 dollar, men er ganske sikker på at jeg kommer til å gå for den siste, altså den blåe. Den grønne ser mye bedre ut i "real life" men, liker den blåe bedre, siden den er skikkelig vintage (:



Hva syns dere? Plis kommenter hvilken dere liker, tipper det blir den lyse blåe ;)

10 kommentarer:

Unknown sa...

Ohh! :O Eksplosjon!
Håpe forresten du meine 16 miles og ikke mil :p

Synes den lyse blå va finest! :)
My finar med en kjole som går helt ned t gølvet.

<3

Vilde Ü sa...

Hei :)
Har du med din egen data? : )
Siden du skriver å'er tenkte jeg :P
Kunne du svart på min blogg?

Hildegunn sa...

Halla :) Æ sjer ein grønn kjole og ein kvit kjole. Hm.. Ja, også synns æ den grønne va finest, absolutt ! <3

Silje.B sa...

Den grønnen va finest!;)

Håper du har det fintfint!:)

Nathalie sa...

Wow! Kor mang som vart drept?

Dein lyseblåe va finest og tror at min prom dress e ca like lang som dein å :D

<3

Anonym sa...

And now, for an EXPERT opinion: The long green outfit is THE BEST in my opnion. Thank you!!
That one has class all over.

Daddy COOL!

Anonym sa...

Helt enig med pappa. Den grønne er finest. Ut i fra kommentarene tror jeg at det er noen misforståelser om hvilken dress som er grønn/lyseblå og hvit.

Leonie sa...

Hm, æ trur vi må lag ein liten poll og gi kjolan navnet 1 og 2 :p haha

Marte sa...

æ syns begge kjolan va nydelig, men den øverste va kanskje litt meir prom føle æ, sia den e fotsi :p

men begge va nydelig :D

Anonym sa...

Finast forma me den øverstn, støst brøst me den nederstn. Overall like æ den øverstn bæst.