The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 4. august 2008

Storåsfestivalen 08

Ja, da har jeg endelig gitt opp å få alle overskriftene til å være tittelen eller en del av teksten i en sang, fordi det rett og slett tar meg så utrolig lang tid.

I går kom jeg da altså hjem fra noen dager på Storåsfestivalen i Meldal kommune. Utrolig hyggelig tur, men gud så trøtt jeg var! De to første dagene var det utrolig varmt, mens de to siste var litt mindre, og den siste dagen regnet det i store mengder. Smart som jeg var hadde jeg verken med meg støvler eller regnjakke, for det hadde vært så fint værvarsel for hele festivalen, så da jeg spurte mamma om jeg skulle ta med regnklær så sa hun at det ikke var nødvendig. Når regnet hølja ned som værst og det lynte og tordnet var det ikke noe jeg kunne tenke meg mer en et par støvler og en regnjakke.

Fornøyd bursdagsbarn...? ((:
Så fint æ bare mått legg det ut!
Animal Alpha!
Folk pissa hvertfall ikke på gjerdet ved teltet vårt!
Kaldt!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Hærlig bilde av dæ :P

Leonie sa...

Haha, I know! Kjedelig når det regne og lyne ut og man må ligg i teltet! ;D

Marte sa...

Hei! Går fint at du linker til bloggen min. Jeg linker til din og ;)
Lykke til i Montana!