The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 15. januar 2009

Alt bra! :)

Heisan, tenke det var på tide med en liten oppdatering om hvordan jeg har det.

Og jada, jeg skal ta bilder men det blir nok ikke før til helgen. (Og Hildegunn jeg kan ikke se for meg at du ikke har noe fantasi, for det vet jeg er løgn.) ^^

Jeg har begynt å komme meg litt til rette, har fortsatt et stykke å gå på, men livet er definitvt godt akkuart nå. Å flytte vertsfamilie var ikke ille for meg i det hele tatt, selv om jeg likte den forige familien min veldig godt også. Dagen her flyr unna, netten også ( står opp 5.30 (!!!) og legger meg i 9 tiden!) uheldigvis. Søvn er nok det beste jeg vet ;p

Skolen går greit og alt er helt ok.

Holdt på å le meg skakk i engelsk timen i går sammen med Kenan og Mike, særlig da de begynte å spørre om vi hadde hval i Norge, og jeg ikke hørte hva Kenan sa og han sa "Wales you know; Woooohhh" og laget verdens morsomtst ansikts uttrykk! Haha. I dag kalte de meg wale-lady bare fordi vi har hval, og jeg anklaget dem for å kalle meg feit. Haha.
Også spilte de "tic tack toe" på arma mi så nå har jeg masse fine kryss og sirkler på den.

I morgen har vi bare skolen halve dagen, og på fredag har vi fri! :D

Me snakkast!

5 kommentarer:

Silje.B sa...

Bra du trives Leonie!:)
Jeg er naa halveis gjennom torsdagen min og har ogsaa fri imorgen!;)

Kos deg videre <3

Hildegunn sa...

Men du har samme skole, sant ?

eL sa...

Æ å lurt på det Hildz.
Har du det Leo?
OG KOFFER HAR DÅKK FRI HELE TIDA??
:)

Leonie sa...

Ja, æ har samma skole.
Og dåkk har fri meir ein vi gjør, faktisk! Vi har itj ein gang viterferie eller påskeferie, eller høstferie!
Så det så! :p
I mårra har vi fri fordi det egentli skul vær dagan etter eksamenan, men dæm vart flytta te neste uke, og det e umulig å sett opp bussen igjen, så derfor har vi fri nu, og ikke etter eksamenan.

Marte sa...

bra du kose dæ søta :-)