The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 9. januar 2009

Heisan og hopsan!

Er i mye bedre humør i dag! Det skyldes delvis det at vi dro og sto på ski i lifetime i går i stedet for å dra på skolen, fordi fotolæreren min har utsatt prosjektene mine til neste torsdag, og fordi jeg nettopp har gjort ferdig Am. studies prosjektet mitt. 12 sider på en kveld, ikke værst dere?

I tillegg så møtte jeg Kate etter skolen i dag (min kommende vertssøster) og hun sa at jeg bare måtte bli med dem på Twirp ( omvendt dans, jenten ber gutten, neida jeg går ikke med noen.). Så det blir koselig aner bare ikke hva jeg skal ha på meg siden temaet er "A Night In the Serengeti" og jeg har ikke akkurat noe med dyreprint på, for det er jeg så motstander av :p
Også sa hun at hun ikke kunne vente til jeg flyttet inn, hun gleder seg kjempe mye og det er jo veldig koselig å høre! :D

I morgen er det fredag og bare tanken på det er godt! Selv om jeg må pakke alt jeg har i morgen fordi jeg rett og slett ikke har hatt tid før, så går det nok greit!

Vet ikke helt hva som kom over meg på tirsdag, men da var jeg ganske langt nede, men som sagt livet er jo som en berg og dalbane ;)

Vet ikke når vi "snakkes" neste gang, for på lørdag flytter jeg jo vertsfamilie og jeg vet ikke om jeg bare kan koble meg på det trådløse nettet deres, og det kan jo hende vi skal stå på ski på søndagen også. De står nemmelig på ski så ofte sjangsen byr seg både lørdag og søndag i helgen helst! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisan og hopsan!!!
Dette høres bra ut Leonie!!
Kjempefint. Forsett slik!!!