The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 10. januar 2009

Siste kveld hos The Galloways, and I'm feeling good.

Siste kveld/natt hos the Galloways i dag, og jeg har det merkelig nok utmerket.

I dag har bestått av pakking av alt jeg så å si eier, og jeg må si at det er mye enklere og raskere å pakke alt man eier i 2 kofferter enn å pakke til å dra på ferie, fordi man slipper å se på hva man slenger ned i kofferten. Siden jeg holdt på, så fant jeg ut at jeg like godt kunne kast en bukse som hadde revnet, 3 t-skjorter som jeg aldri bruker og et par sko som jeg har brukt 2 ganger kanskje, fordi de gir meg så utrolig til gnagsår.

Ganske imponert over hva jeg har fått til, men har også innsett at den eneste måten å få med meg cowboy hatten jeg fikk til jul er å ha den på hodet ;) Det betyr da altså at jeg må ha den på hodet når jeg skal fly hjem også, siden jeg ikke tør risikere å stappe den i kofferten for da blir den trolig ødelagt. Så dere som evt møter meg på fly plassen når jeg kommer hjem i sommer har jo noe å se fram til. haha!

Vi snakkes senere da dere, når vet jeg ikke, men får jeg ikke til å oppdatere hjemme, så får jeg oppdatere fra skolen ;)



Btw, er fortiden hektet på Guns'n'Roses - Streets of Dreams, så bra!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Synd at du må flytt fra familien som du likt dæ så godt i. Håpe du får det bra i den nye familien og det trur æ du får.
Haha, glede mæ t å sjå dæ når du kjæm heim med cowboyhatten ;p

<3

Leonie sa...

Hehe, du gler dae vel te det du ja! Tippe du kjaems te aa flir litt vertfall! <3