The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 22. januar 2009

Last real day of finals!

Jess, i dag var den siste dagen med "ordentlig" finals, siden jeg i morgen bare skal på skolen for å spille bowling i lifetime! Haha, ja jeg må faktisk dra meg på skolen for det, litt verdi løs men det blir morro.

I dag gikk finals mye bedre, selv om jeg hadde de to vanskligste etter min mening. Spiste lunsj med Chad, Luke, kjæresten til Luke og Carolin på Wheat Montana. Mhm, de har kjempe gode skillingsboller! Det var skikkelig morsomt, også følte jeg meg som om jeg satt på i en råner bil når vi kjørte tilbake til skolen, musikken på full guffe, også skulle Luke absolutt ha opp vinduet for det var vist varmt ;p

Etter skolen så hadde jeg lovet en gammel dame å oversette et brev hun nylig hadde fått fra Norge, for hun klare ikke å tolke det selv. Det var interessant for å si det mildt, hun snakket bra norsk, men forsto ikke hva jeg sa, og jeg snakket bokmål, men det var sikkert fordi hun er omtrent døv og leser på folks lepper hva de sier, og hun er ikke vant til å "lese" norsk. I allefal, hun trodde det kanskje var noen som hadde død, og at det var det brevet handlet om! Heldigvis for meg, nei jeg hadde ikke så veldig lyst til å formidle til noen jeg ikke kjenner at noen har død, så var det bare gode nyheter.

Etter på spiste vi middag på "The Coop". Haha joda vi har Coop her og, beste butikken som finnes. Organiske hippie butikken med kjempe god mat, og den beste kafen ovenfor, hvor jeg vanligvis tilbringer Mandagene mine og noen ganger Tirsdagene mine etter skolen. (:

Jeij, ingen skole i morgen, bare bowling! :D
Snakkes :)

3 kommentarer:

eL sa...

Koffer skrivd dæm et norskt brev te hu dama i utgpunktet?
Flinke du som oversatt :)

Leonie sa...

Haha, fordi hu skriv på norsk te dæ sjø :p Så æ skjønne itj koffer hu itj fekk te å lesa det :p

Unknown sa...

Muligens bare en unnskyldning for at hu sku få litt selskap
Gamle dama e ofte litt selskapssjuk og si ka som helst for å få litt selskap og ha nåkka og prat om. :)
Good luck med bowlingen. ;)

<3