The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 11. januar 2009

Ny vertsfamilie!

Da er jeg paa plass hos min nye vertsfamilie!

Og jeg har det bra! Flyttet inn i gaar og maa si jeg er fornoyd med tingenes tilstand saa langt.
Tror det kommer til aa fungere helt fint, det blir nok greit.

Bruker vel rundt en uke paa aa finne meg til rette, men det skal ikke bli et alt for stort problem.
De er skikkelig trivelig, og staar mye paa ski.


Jada, jeg skal faa nett pa laptopen, saa jeg kan bruke norske bokstaver.

5 kommentarer:

Marte sa...

heisann : )
flottings at du trives! hadd vært morsomt om du kunna skrivvi litt om koss den nye familien din e!

<3 Leo!

Anonym sa...

Heei Leonie :D

Nu har æ endelig hatt tid t å lest igjennom bloggen din. Virke som om du har d kjempebra in the US and A :D Åsså sku æ bare skriv at æ veit koss d føles med bytting av familie osv. Don't worry, du finn nokk dæ t rette in no time ska du sjå ;) Æ syns du e kjempeflink t å blogg hverdag og. Gidde aldri d æ ;p

Kos dæ vidre! Love Jenny <3

Nathalie sa...

Good good. Høres som en bra vertsfamilie, igjen :D

Gler mæ te å sjå dæ i cowboy hat. Kanskje æ å ska få mæ ein også sjer vi begge to ut som "rednecka" på flyplassen :P

Ta bilda av huset og folkan leo :D
...og itj bli for god på ski...;)
<3

Anonym sa...

oooh ! har ijt nå pictures av huset og familien ogsånn ? æ synns det e så vanskelig med å forestill mæ koss ting sjer ut. (mangel av fantasi) heh.

<3

Nathalie sa...

Oh btw. Kain hend at din gamle vertsfamilie fikk NYC kortet som æ hadd sent te dæ...:P