The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 20. januar 2009

Hei og hopp!

Ja, da var det på tide med en liten oppdatering igjen!

I helgen så har jeg vært å stått på ski to dager, noe som var skikkelig hærlig! På Fredag dro jeg opp sammen med Chad, Chris, Carolin, Camilla og Kate og hadde det kjempe morsomt. Chad og Chris er hysteriske, og vi endte opp i stol heisen bak Ben, min "gamle" vertsbror, men jeg merket ikke at det var ham, så Chad og Chris drev å snakket om hvor "gay" de forann oss var som ikke brukte staver. Så viste det seg så klart å være Ben da, fikk oss en god latter.

På lørdag dro jeg opp sammen med Kate og Lee, vertsmoren min. Vi hadde det kjempe gøy, har blitt så mye bedre allerede, omtrent alt er jeg står er svarte løyper, av og til double diamond, og har merket at jeg merkbart begynner å komme litt over høydeskrekken min!

Senere på lørdag, så var vi på Banff mountain film festival, hvor de viste flere kort filmer som hadde med fjell-sport å gjøre. Den lengste var av og med en nordmann, Paul Fortun, noe som såklart slo ann hos meg! Det var drit tøft, digger at de har masse ski filmer og sports filmer her i Bozeman, syns vi skal få de også!

I morgen, onsdag og torsdag har jeg finals så det bli litt stress, men klarer meg.

Til helgen skal vi opp til Red Lodge for å stå på ski, bli godt å prøve seg noen andre plasser enn Bridger Bowl, selv om jeg har hørt at bakken i Red Lodge ikke er så veldig bra. I allefal, jeg skal prøve å få tatt en del bilder, så dere får se noen igjen! :p

Snakkes!

2 kommentarer:

Hildegunn sa...

åååh. æ å har lyst å stå på sånne brae skiplassa og bare sus nedover. I Åre og omegn e det isått, fordi det nettopp har regna :(

<3 Savne dæ, og glede mæ te du kjæm heim og feire bursdagen din me mæ :D

Leonie sa...

Ganske bra ski her, dårlig med "powder" fortia da.

Bursdags festen vårres skal bli bra sjø! :D <3