The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 1. april 2009

Utvekslingsstudent neste år!

Da har jeg hatt nok en vanlig dag på skolen.

Chris fikk meg til å bytte fra gruppen min, til gruppen hans i gruppe prosjektet mitt i historie, noe læreren min mente jeg gjorde rett i siden jeg var i gruppe med alle gangsterene.. For å si det sån, læreren min sa til og med "sorry Leonie" før han leste opp gruppa mi! Men gruppene var satsammen bassert på interesse, men nå skal jeg skrive om flyvning i rundt 1920.. null interesse for det, men greit å være i en anne gruppe, slik at jeg slipper å gjør absolutt alt!

Etter skolen dro jeg til kjøpe senteret sammen med Julia og Carolin, mest fordi de trengte noen små ting til prom enda. Vertsmoren min Lee kom å hentet meg i 6 tiden, også kjørte vi til McKenzie Rivers Pizza, hvor de har den beste pizzaen i byen, og så spiste vi der.

Ja, også har vi funnet ut hvem vi skal ha som utvekslingsstudent neste år. Skal ikke si noe spessielt om det enda, liker å holde dere litt på tærne, så følg med framover. Alt jeg sier er at det er en jente og hun er født i 91 ;)

6 kommentarer:

Hildegunn sa...

Æ vil hør kæm d e !! åh. Æ e alltid nysgjerrig ! Ijt leng te du kjæm heim nu !! :D

Silje.B sa...

Hei!:)
Tatoveringen betyr Pin, thai navnet mitt!:)

Du er saa heldig som skal ha elev hos deg neste aar!!!

Jørgen sa...

haha, æ veit ka hu hete æ da :p

eL sa...

Æ å vet kæm det e ^^

Leonie sa...

Hildegunn: med tiden får du se ;)

Silje: Så kult, vart litt inspirert, va ein fin plass å ha tatovering, bli ikke harry liksom ;)

Jørgen og Eline: Jaa, men det e hysj hysj okei?! ;)

Anonym sa...

Hvordan velger dere liksom hvem som skal dra dit og slikt?