The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 4. april 2009

Bald Eagle

På torsdag da jeg og Kate gikk hjem fra bussen, så hørte vi et digert "kraa" og 3 meter vedsiden av oss fløy en svær Bald Eagle forbi! Det var utrolig kult, så nå har jeg sett USAs nasjonal dyr på (svært) nært hold!

I går så var jeg og hang med Chris, Chad, Luke og Amber, hos Chad. Blitt litt standard i helgene nå, hadde det kjempe koselig da. Så fikk vi diskutert i dag, siden det er prom i dag! :D

Jeg blir henta klokken 5, altså om en og en halv time, så drar vi til Chris sitt hus for å ta bilder, også ska vi ut å spise før vi drar videre til selve dansen. Dansen varer fra 9 - 1 også er det after prom fra 1 - 4. Gleder meg skikkelig mye, det skal bli spennede å være med på! (:

4 kommentarer:

Marte sa...

Håpe du kosa dæ masse! :D

eL sa...

Lykke te på prom ! :)

Anonym sa...

Hvordan velger dere liksom hvem som skal dra dit og slikt?
(som utvekslingstudent)

Leonie sa...

Hva mener du med velge hvem som skal dra hvor?