The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 19. april 2009

Uka som var

Mandag var det utrolig nydelig vær! Jeg hadde på meg sandaler og t-skjorte, og spiste lunsj ute i solen, uten at det var kaldt i det hele tatt!

På tirsdag og onsdag og halve torsdag snødde det hele tiden! Vi hadde kjempe mye snø! Skikkelig irriterende begynte så klart å snø dagen etter at ski bakken stengte ;p

Onsdag så hadde vi en morsom opplevelse da jeg måtte ta bussen hjem. En av jentene som tar bussen bor 3 km inn på en "dead end" road. Og gjett hva, det var så fult av snø at vi ikke fikk til å snu bussen, så vi måtte rygge ut den 3 km lange veien!!! Videoen neden for viser hva som foregikk, og lyden bussen laget alle 3 km!


På torsdag så var jeg og chillet hos Chad sammen med Chris, Luke og Amber, da vi skulle hjemme så hadde Luke prestert å låst bilnøklene inn i bilen, så det var ganske kjipt. For han skulle nemmelig på trening neste dag (han skal inn i militæret etter high school). Fant foresten også ut at han sansynligvis skal til Afghanistan om en 3 - 4 år, noe jeg syns er skikkelig kjipt for han er en skikkelig god venn, og jeg syns ikke det er noe særlig at han skal til et krigs herjet land!

I går så hadde vi fri, og jeg var hjemme stort sett hele dagen og hekla meg bla. ei lue.

I dag så var jeg hos Chad sammen med Chris og Amber, før vi dro hjem tidlig, for Amber og Chris holder begge to på å bli syk, så vi måtte innom apoteket i daglivare butikken for å kjøpe noe medisin.

Hvordan er helga deres?

3 kommentarer:

Martin sa...

Jeg hater dead ends for alt det er verdt... :P

Hildegunn sa...

Æ har partya, sjett film (reign on me)og mamma og pappa har vært bort heile tia, fordi dæm har vært i Frankrike. Imårrå starte helvettesuka!:)

miriam sa...

feira mammabursdag, dansa, sydd kostyma te lørdag, ska på kino i kveld. ja, i måtrra starte helvettesuka, det bli tentamen og dansing for alle pængan.... har aldri helt forstått derre med ...for alle pængan.. det e vel meir tid og kræfta som brukes herre uka..