The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 9. april 2009

Syk.

Siden jeg har vært syk i dag og så har jeg kjedet meg noe veldig. Med unntak av besøk fra FedEx mannen, da jeg satt i pysjen og morgen kåpen og så på tv, og besøk av UPS mannen, men da latet jeg som jeg ikke var hjemme. Snakk om at alle måtte komme når jeg var syk da!

For å kjede meg litt mindre har jeg laget en liten videoblogg av hvordan huset mitt ser ut! ;) Fikk ikke til å snu den, så det beklager jeg, men ellers; Kos dere!

6 kommentarer:

Martin sa...

Fin blogg, men det var vanskelig å få med seg noe, siden du gikk så fort igjennom alt.

:P

Jørgen sa...

dritbra leo!
Hunden din såg itj så livli ut da men :P

Marte sa...

så rotått rom leo! skamme sææ! neida. æ har det sånn æ å : )
fint hus da! :D

ellers så føle æ presset på å lag en video av mitt hus å no da, når både du OG ali har laga. baaah ;b

<3

miriam sa...

bobble-bad;P

Nathalie J sa...

Haha nice videoblogg :)
Maat bare bend hodet mitt for aa faa meg mae alt :p
Sjer fram te fleir videoblogga
Ka heite hunden? Rudolf?

<3

Marte sa...

kjede du dæ som mæ så kan du jo registrer dæ her? ;p

http://www.viraltrafik.se/?marteg