The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 6. april 2009

PROM!

Ja i går var det da altså prom, det var kjempe kjempe morsomt! Ikke kjempe spessielt, men det var skikkelig koselig å være sammen med venner hele kvelden!

Ble henta av 'Luke og Amber i pick-up trucken i 5 tiden også kjørte vi til Chad for å hente ham, så dro vi videre til Chris sitt hus, hvor vi tok litt bilder.

Så kjørte vi til Livingston rundt 30 minutter unna, for å spise rundt 7.30. Vi spiste på Montana Ribb'n chopp house, og det var kjempe godt!

Rundt 10 så annkom vi dansen, og det var skikkelig god stemning. Stor koste meg! Rundt 12.30 dro vi fra selve "prom" og hjem til Chris igjen, hvor vi skifta inn til vanlige klær, før det bar av sted til After prom etter at vi så en utrolig dårlig film. :p

After prom var ganske kult, hadde masse aktiviteter osv, men jeg deltok ikke på noen av dem, for jeg var så utrolig trøtt. Eller jo jeg spilte mini-golf. Dro hjem klokka 4 , Chris og Chad slapp meg av hos Karen (lokal kontakten min) hvor jeg skulle sove. Var litt vanskelig å finne ut hvor i all verden de hadde til tenkt meg å sove, siden jeg bare har vært der 2 ganger før, men jeg fant det med en gang! :p

Chad og meg
Chris, Marina, Luke, Amber, Chad og meg
Favoritt bildet mitt! Marina, Amber og meg

Gutta :p Luke, Chad og Chris
Marina og meg under middagen.Chad og meg under middagen (:


FORVENTER KOMMENTARER DERE!

4 kommentarer:

Terje sa...

Jeg gleder meg på prom, men vi har det ikke før 16 Mai!

Ja, den Webcam greia made my day :D

Leonie sa...

Oij, 16 mai er en stund til, men det blir bra da, så kan dere ta bilder ute forhåpentlig vis. Masse snø her i Montana, enda. ;)

Marte sa...

Så utrolig fin du e Leonie!! :)

Virke som om du storkosa dæ, og det
må vær dødskult å ha opplevd prom i ekte amerikansk stil :D

No e det itj så kjempeleng t vi ska hjem igjen, t mæ e det MINDRE enn tre måneda. Herremiiin ;o

<3 glad i dæ søta, nyt tida du har igjen :*

Nathalie sa...

Wow! Fin kjole og en flott pike i den ;D
<3
Gla du hadd det artig :D