The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 12. april 2009

Last day of skiing!


I går var jeg og sto på ski for siste gang (i et åpent skisted) ved Bridger Bowl. Det er egentli ganske trist å tenke på, for jeg har brukt utallige timer der oppe, og det er en av plassene jeg kommer til å savne mest når jeg drar.

Dro opp for å stå på ski med Chad og Luke, men som de svikerene de er så ditcha de meg etter to timer. Hehe, neida, føret var utrolig dårlig, kjempe synd for om vi bare hadde stått under den andre ski heisen, noe jeg fant ut etter på så klart, så var det skikkelig bra! Samma det, fikk stått litt mer sammen med Kate, også dro vi ned.

Vi ble henta av Karen, kontakt personen min, og chillet i det fine været i 15 grader (!! bra for å vær her), før vi dro og spiste pizza sammen med vertsfamilien min, the krigers (karen osv..) og to lærere, en fra Marokko og en fra Venezuela.

Ellers så gjorde jeg ingen ting, for jeg hadde planer om å stå på ski i dag, men det ble det ikke noe av da jeg kom på hvor mye jeg har som skal gjøres til i morgen.. blah.

3 kommentarer:

Hildegunn sa...

åh. Sto på ski for siste gang på tirsdan æ. Drittføre. Men det bli sommer når du kjæm heim da, og da bli det jo bading istan for skiing, og det e nu hakke ber vil no æ sei?!

Leonie sa...

Hildegunn æ glede mæ skjit my te å kom heim te Norsk sommer! Sommern e definitvt favoritt årstia mi! Vi ska kos oss! :D

Nathalie sa...

Haha, kul gangster pose. Vart itj nå skiing på mæ i år :P