The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 27. april 2009

Helga

På fredag så var jeg som vanlig å hang med gjengen, og det var koselig som alltid. Bortsett fra at Chris er/var på bandcamp, det var jo litt kjipt. Så var bare meg, Amber, Luke og Chad. Også kom broren til Chad og kjæresten hans, og ungene hennes, og de var jo livlige. :p

Lørdag så gjorde jeg ingen verdens ting, slappet av sov masse. Sto opp 10, leste masse, sovna igjen halv 3 og vokna kvart på 7. Sån går det :p

I dag, så har jeg vært på kino og set 17 Again med Zack Efron, helt ok film :p Så har vi hengt litt på kjøpe senteret før vi dro til biblioteket hvor jeg skulle holde presentasjonen min. Vi ungdommene fra AFS hadde en presentasjon om oss selv og landet vår + livet vårt der og litt om livet vårt her. Det var spessielt for de som skulle ha en utveksslings student neste år, så de fikk se litt hvordan det var. Fikk kjempe mange spørsmål og folk var veldig positive, og det gjør meg glad! Håper det kommer til å være mange ungdommer i Bozeman også neste år! :D

1 kommentar:

Unknown sa...

Hørtes ut som ei litt standard helg ;p
utenom at du va og holdt presentasjon da..

kos dæ videre <3