The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 5. juni 2009

And the seniors are out..

I dag var det siste skole dag for seniorene. Jeg kan ikke en gang beskrive hvor utrolig trist jeg er nå!

Omtrent alle vennene mine her, bortsett fra noen av utvekslingsstudentene er Seniorer. I dag var altså siste dagen at jeg hadde timer med dem. Kommer til å savne Chad og Luke spessielt i lifetime, lifetime klassen vår besto av 20 seniorer og 10 juniorer. I morgen er det bare oss 10 juniorene igjen. Og av de 10 liker jeg omtrent 3 personer, så er det sagt..

Etter min 7 time, siste time for de fleste seniorer stoppet jeg for å snakked med Chad og Luke, som så klart var dødsglade for å være ferdig med skolen. Og døds glade for at de skal graduate, var litt for nære på at det ikke skjedde... hehe :p I alle fal, det var litt små kjipt for meg og i et par sekund så hata jeg de litt for at det endelig var ferdig på skolen, men det gikk fort over.
Fikk tilbake "my yearbook" fra Chad etter at han hadde hatt den hele dagen, for å signere den og lagt det til sin aller siste skole time å fulføre det.

Så gikk jeg til G6 hvor vi alltid henger, og det var nesten tomt. Mr. Lamm var ikke der en gang, så vi måtte gå til study hall læreren vår og forklare det, men hu liker oss så hun lot oss være der likevel. Det var da jeg innså at det var siste gangen jeg fikk sett mange av folkene jeg har blitt kjent med, og det var så mange jeg ikke fikk sagt hade til! Og så kom jeg tilbake til G6 og leste hva Chad skrev i skole år boka mi og jeg begynte å grine. "I'm gonna miss you when you leave!" hjelper ikke på humøret når du nettopp har innsett at du aldri kommer til å se masse folk igjen.

I siste timen hang jeg litt med Mikey, som jeg har blitt godt kjent med de siste dagene. Jeg er også trist fordi han strøk i tysk og får ikke graduate før etter at han har tatt et par klasser online. Syns det er kjipt for ham at han ikke får graduate med alle vennene sine. :(

Det mest geniale med dagen var; hver fredag (torsdag i dag siden det var seniorene sin siste dag) så har vi Hawk tv, altså skole tv i 10 minutter. I dag så hadde Lee og Dom. sin siste Hawk Tv ever, så de laget ett klipp hvor de snek seg inn på lærer værelse satte på høytaler systemet og spilte sangen Na Na Hey Hey (Kiss Him Goodbye) i hele skolen. Og sannelig i 6 time så hørte vi plutselig "Na na na na, Na na na na, hey hey, Goodbye" det var utrolig digg. Gikk gjennom senior hall mens den spiltes og alle var i ekstase.




Men mest av alt så er jeg bare trist nå, for jeg har fått en liten aning av hvordan det føles å måtte dra herfra.
:(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blir ikke morsomt å forlate alle nei :(

Pappa til Leonie sa...

Det bare utrolig fint at du har denne følelse, selv om den virker ikke godt akkurat nå. Det betyr at du har oppnådd et veldig fint og godt kontakt med de "over there". Og som sagt tidligere: Selv om det kan være litt vondt nå blir minnene etterhvert kjempebra og noe som du bærer med deg livet ut. "To say goodbye is like dying a litle bit". Lykke til, og prøv å tenke på de fine stunder du har hatt med alle, som du kommer til å tenke på senere som kult og fint.

Hildegunn sa...

Du må jo tenk det, at det hadd jo vært my vær om du ikke hadd vært lei dæ for at dæm hadd dratt!!

Håpe du har det bare bra. Æ skjønne det kan vær litt jævlig... :(