The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 11. juni 2009

My very last day at Bozeman High!

Da er min aller siste dag som elev på Bozeman High School, Montana overstått!

Veldig lite som skjedde på skolen, jeg dro for å rydde ut av skapet mitt og rydde ut av gymskapet mitt hovedsaklig, og fordi jeg måtte møte opp i Lifetime for å få poeng for finalen vi ikke hadde.
Så jeg Carolin, Ryan og Ray vekslet mellom å spille basketball og å sitte å gjøre ingen ting mens resten av klassen dro til bagel works for å spise frokost, men vi er ikke så alt for glade i resten av klassen. :p

Da skolen var over så dro jeg og hang med Ryan i ca. en time, før han kjørte meg hjem, noen som gjorde at han endte opp med mer eller mindre tom tank, så jeg håper han kom seg hjem. Haha, men jeg hørte ikke noe fra ham så jeg går ut i fra det.

Var hjemme i et par timer før jeg så dro til Chad og hang der. Til å begynne med var Chris og Amber der også men de endte opp med å måtte dra. Men moren til Chad tok med mexicans til oss, så vi spiste mens vi så på American Dad, dummeste serien noen gang, men svært morsomt! :p


It's been a good day. Live life like everyday is your last!

3 kommentarer:

Pappa til Leonie sa...

That's the real spirit!!!

Marte sa...

håpe du får en fin ferie, så møtes vi snaaart igjen :-)

Eline R Bjørnveik sa...

Hva kommer du til å savne mest? Altså når du kommer tilbake til Norge altså, hva i Amerika kommer du til å savne mest?