The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 19. juni 2009

The middle of the week

I går så var jeg på kino med Cal, Tyler og Julia og så "The Hangover" kjempe morsom film! Lo omtrent under hele! Etterpå drakk vi kaffe på starbucks, før vi bestemte oss for å dra på bowling.
Men først så dro vi å spiste en bit på Subway, noe jeg har venten på lenge. Dere vet når man har skikkelig skikkelig lyst på noe spessielt? :p haha

Så var det bowlingen da, det var kjempe morsomt. Og jeg vant..haha. Ja folken jeg er god i bowling, det er utrolig hva bowling hver mandag gjør med ferdighetene ;)

Etter på dro vi på walmart for å finne heliumsbalonger av ja..dere skjønner hvorfor. Men det hadde de ikke, bare heliumstanker for å lage de, så vi sto over den muligheten. :p

4 kommentarer:

Eline R Bjørnveik sa...

Bowler du hver mandag der nede? :O

Leonie sa...

Jeg hadde "lifetime" en sports klasse for juniorer og seniorer hvor vi har vanlig gym de fleste dagene i uken, og vi har en drøss med utflukter og vi brukte å dra å bowle hver mandag. Har også vært på ski, golf, klatret, taek kwondo, ju jitsu osv..

Hildegunn sa...

æhm. æ skjønt ikke ka heliumsballongen skull sjå ut som? :)

<3

Leonie sa...

Hilds: Haha, ka du trur vi skul med heliumsballongen? Værtfall ikke vær mongo og innhaler den og snakk ;p E fortsatt et barn på innsia vett.. haha

<3