The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 16. juni 2009

Laang oppdatering.

Torsdag:

På torsdag så skulle jeg egentlig finne på noe med Martina, så jeg dro inn til byen i 11 tiden. Men hun svarte meg aldri så jeg så etter andre ting å gjøre. Luke sa at han kunne hente meg og kjøre meg hjem, og har skulle være der om 5. min, 2 timer senere hadde jeg enda ikke hørt et ord. Typisk Luke haha, så da gikk jeg rundt, bestemte meg for å gå til "the Co-op" mens jeg gikk og texted Chad. Helt tilfeldig så så jeg meg rundt og gjett hvem som satt der andre en Chad. haha Så da endte det opp med at jeg hang med ham i sån ca. 2 timer, før jeg dro hjem. Ut på kvelden dro jeg til dansen som Bozeman Youth Initiative organiserte, og det var knall! Møtte et tonn med folk jeg kjenner, og danset hele kvelden! :D

Fredag:

Fredag var definitivt en hektisk dag. Først dro jeg til Carolin's hade bra fest, og fikk sagt hade til henne, og hengt litt med en del av hennes venner. Så bar det til Kate og Margrets dance recital, noe som var sån halvt interessant. Før jeg endte opp hos Chad sammen med Chris, Luke og Amber. Og det var koselig det.

Lørdag:

Martina's og Nina's goodbye party. Det var kjempe koselig var dere hele dagen, og møtte både folk jeg kjenner og ble godt kjent med folk jeg ikke kjent fra før, men har en del nye nummer i telefonen nå og tilbud om å chille senere denne uken. Så det var skikkelig kjekt. Kommer til å savne Nina og Martina masse. Det var kjipt å si hade. Overnattet til søndag.

Søndag:

Var skikkelig skikkelig syk. Hadde migrene hodepine og hele pakka. Wasn't cool.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du hadd det kanskje litt væll artig i helga ettersom du låg med migrene og hodepine heile søndag? :P