The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 22. juni 2009

Father's Day




I dag var det farsdag i USA av den annledning dro vi og fløt på Yellowstone river.



I går så hadde jeg avskjedsfesten min, men omtrent alle jeg kjenner er borte, så ser ikke helt på det som avskjedsfesten min, mer vertsfamilien min som var giret på å ha en. Men det var trivelig, hadde the Krigers, the harrelsons, Chad, Cal, Tyler, Julia og Elliana over, så det var greit nok, men kjipt når jeg hadde invitert 15 personer til og alle faktisk er borte!

Oppsummering av uka:

Mandag - Hang med Chad og Luke
Tirsdag - Hang med Luke og så film
Onsdag - Var på kino, bowling og walmart med Cal, Tyler, Julia og Elliana, gikk tur med Luke senere
Torsdag - Var å spiste sushi med Luke til lunsj, hang med Chad på ettermiddagen
Fredag - Hiked the M, var hos Luke sammen med Chad og en gjeng med andre gutter.
Lørdag - Goodbye party, hang med Chad på kvelden.

Så ja, jeg har vært ekstremt mye sammen med Luke denne uken, men det kommer av at Amber, kjæresten hans er borte, Chris er i Florida, og Chad må på jobb hver eneste dag klokka 8, så da blir det liksom meg og Luke igjen, men han er en skikkelig trivelig fyr.

Ingen kommentarer: