The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 9. juni 2009

Helg, graduation og finals

På fredag så var jeg hos Mikey, det var kremt.. interessant. Nok sagt om det. :p

På lørdag var jeg med familien min Ian's og Brandon's graduation party. Ian fant ut at jeg er fra Norge etter et halvt å i klassen min og etter å ha vært naboen hans i et halvt år (viste ikke det heller han.) Så det var jo sån halvt interessant :p

På søndag var det duket for Graduation. Jeg spiste brunch sammen med the Galloways før vi dro til seremonien for å se alle seniorene få diplomaene sine. Jeg skulle så klart gå ned å snakke med Martina og Nina, men rota meg bort, og endte opp med å støte på Chad, etter at han skremte livskjiten ut av meg. Sterk mistanke om at moren hans tok sikket 20 bilder bare av at jeg snakket med Chad. Så da ble jeg med Chad for å finne Luke og Chris, som vi omsider fant borte på den andre siden av hallen. Der ble jeg halvt klemt til døde av både Luke og Chris som var overlykkelige over å være ferdige med High School.
Dro hjem en tur og skiftet før, Amber kom og hentet meg om tok meg med til Luke's graduation party, hvor vi spiste kjempe mye, for så lite folk som det var der. Så vi var alle ganske mette når vi dro til Katie P.'s graduation party i sån ca. 20 minutter, før vi endte kvelden hos Chad, som vanlig. Var godt å henge med gjengen igjen for første gang på en stund. Har så å si møtt hele familien til Chad før, så det var greit å være med folk jeg kjenner. Moren til Chad er kjempe koselig, og snakker hele tiden om at jeg må komme og besøke henne før jeg drar. Åja, også tok hun enda flere bilder av meg og Chad. Jeg vet ikke hva hun driver med, men hun er morsom :p Har ingen bilder fra Graduation btw, andre folk, kommer senere kanskje.

I dag var første dag med finals, må si jeg ikke var helt i slaget, men tror det kommer til å gå greit likevel, er nesten umulig at jeg dropper til en C i noen av mine fag nå, så det er greit. Pluss at jeg bare har en final igjen. I photo i dag slo vi ned vegger og skrev på dem, fordi de skal rive photo rommet. Så det var gøy.

2 kommentarer:

Marte sa...

har du ikke sommerferie enda? :p

Leonie sa...

Nope, onsdag det ;)