The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 10. juni 2009

Nest siste skole dag på Bozeman High!

Da var det duket for nest siste dag på Bozeman High School, kan ikke tro at i morgen er alt over! Men det skal bli greit å være ferdig med skolen. meg og Zack, som jeg har blitt godt kjent med.


I dag var heller lite interessant. Hadde en final, som var fra 10.20 - 12.00, men så klart så hadde Kate final tidligere på dagen og etter på, så jeg var tidlig på skolen, så jeg dro å drakk kaffe med meg selv. woho :p
Etter jeg var ferdig sendte jeg på Luke en melding for å se om de ikke var i byen, og det var de sannelig, så da ble jeg med Luke, Amber og Ambers vennine og spiste lunsj, før vi dro på Cosco, et vareutsalgs sted. Der etter dro jeg hjem, hvor jeg ikke var så veldig lenge før jeg og Luke bestemte oss for å finne på noe, og vi endte opp på kino og så Angels and Demons. Den var kjempe bra, så om dere ikke har sett den enda så bør dere gå se den!
Phil, skikkelig koselig fyr!

I morgen er siste skole dag, gruer meg litt, men det skal nok gå greit. Skal bare på skolen for å rydde ut gym skapet mitt, woho. Så skal jeg hjem, og så skal jeg sansynligvis henge med Chad senere på dagen.
rett før alle braste ut av klasserommet.

Vi snakkes senere!

Ingen kommentarer: